Maxweb Capital

Maxweb CapitalReviewed by Shamohsen on Sep 17Rating: 4.5

Maxweb Capital

وضعیت: عدم پرداختسرمایه فعال ما : 200 دلار
واریز سود: دستی مجموع برداشت ما: 15 دلار
شروع پروژه: 44 روز پیش  مجموع سود ما: 15 دلار
مانیتور شده: 30 روز آخرین پرداخت: 1401/08/26
حداقل سرمایه گذاری: 10 دلار رده بندی ادمین : 6 از 10
پاداش معرفی: %5  %1  ارزیابی و تحلیل پروژه به زودی
ارزهای مورد قبول : پرفکت مانی ، تتر، بیتکوین ، اتریوم ، لایت کوین ، ترون ، دوجکوین 
پلنها : %1 تا %2.4 روزانه برای 60 روز، %3 تا %3.4 روزانه برای 40 روزکاری (بازگشت اصل سرمایه آخر دوره)


نوع پروژه در مانیتورینگها : Standard مانیتور ها فعال : 7
امنیت : R3 Lets Encryptچک کردن امنیت سایت
 چک کردن Whois سایتچک کردن ترافیک سایت
بازدید روزانه فعلی : 1300 از 2 کشور

 

درباره پروژه

یک سایت سرمایه گذاری هایپ نسبتا جدید با پلن های میان مدت که از سری هایپ های میان رده میباشد، دو پلن معمولی دارد که همه ی هایپ بارها واقف هستند به این نوع پلن، بصورت روزانه و فقط در روزهای کاری 5روز در هفته پرداخت دارد و نیاز به توضیح خاصی نیست.

 

توصیه می‌شود اگر برای اولین بار یا نسبتا تازه کار هستید حتما قبل از اقدام به سرمایه گذاری در سایت‌های اینوست حتما پست 8 نکته طلایی را مطالعه کرده و جهت آشنایی با رده بندی ادمین و رتبه ی داده شده ی مااین پروژه ها و همچنین استراتژی و مدیریت سرمایه، پستِ سبد برترینها را مطالعه نمایید. در پست راهنمای گام به گام نیز میتوانید از صفر شروع کنید و با سازو کار این بیزینس آشنا شوید،. همچنین در پست دیکشنری نیز با کلمات رایج در این بیزینس آشنا خواهید. لینک برخی از آموزش‌ها که با کیلیک بر روی هر یک به پست مربوطه ارجاع داده خواهید شد :

لینک برخی از آموزش‌ها :

اگر مایل به سرمایه گذاری در این پروژه هستید می توانید بروی لینک یا بنر زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه وارد شده و مراحل ثبت نام را انجام دهید ، قطعا در طول مسیر راهنما و همراه شما خواهیم بود. در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید در همین پست کامنت بگذارید یا از چت آنلاین سایت استفاده کرده و یا در تلگرام با ما در ارتباط باشید

 
 

لینک ثبت نام در Maxweb Capital 

 

هشدار: shamohsen هیچگونه ارتباطی با پروژه های معرفی شده در سایت ندارد. سرمایه گذاری در پروژه های آنلاین همانند پروژه های فیزیکی دارای ریسک بوده و تصمیم به سرمایه گذاری و هر گونه سود و زیان به عهده ی شخص شماست. چنانچه به هر دلیل فکر میکنید نمیتوانید در این تجارت موفق باشید از هر گونه سرمایه گذاری در پروژه ها جدا بپرهیزید.

در هر مارکت مالی و کلا در هر تجارتی ، میشه با مدیریت صحیح سرمایه ، و در طول زمان منطقی به سرمایه افزود و مبالغ قابل توجهی سود برد . توجه داشته باشید که هیچ تجارت و سرمایه گذاری بدون ریسکی وجود ندارد ، سود کردن همیشه با ریسک همراه است ، تنها درآمد بدون ریسک، سود ناچیز بانکی و درآمد کارمندیست . با در نظر گرفتن قدرت و توان ریسک شخصی ، و به کار گیری صحیح اصول مدیریت سرمایه میشه در هر بازاری سود کرد و به سرمایه افزود . در مارکتهای مالی تصمیم گیری برای سرمایه هرشخص ،دست خودشه

لینک کوتاه :

اضافه کردن یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *